Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2019 15:32 - Моят първи блог. Причини, Теми, Цел;
Автор: ivan263 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 170 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 25.08.2019 15:33


 image
 Здравейте, казвам се Иван на 23 години съм и работя като рехабилитатор. Това е накратко за мен. Днес реших, че ще създам свой блог и сигурно се чудите защо? Но дори и да не се чудите ще Ви кажа. Няма да изпадам в много подробности. Причината е, че съм обезпокоен от случващото се със света в момента. Днес ще засегна темата за технологиите. В бъдеще ще публикувам и други интересни теми. Целта ми е да достигна колкото се може повече хора и да им помагам. Знам, че има доста такива теми, но все пак реших и аз да споделя моето мнение и моята гледна точка с мои думи. 21 век сме технологиите напредват скоростно и много голяма част от населението се пристрастява към тях. В моите детски години си спомням, че технолгиите не бяха толкова разпространени сред хората и имах страхотно детство бих казал. Играехме навън до късно и т.н. Но вече от 5-6 години аз също започнах да се пристрастявам и това не беше в моя полза. До днес това не се е променило. Учениците в днешно време са още по-пристрастени към телефоните си. А това не е никак добре. Проблема за мен е, че една част от хората включително и аз не знаем как да използваме технологиите правилно. Бях чел в една статия, когато човек използва смартфона си той е под вид хипноза и това е доказано. На един приятел реших да му подаря смартфон понеже той беше с много стар телефон и имаше нужда от нов. Интересното беше. че след като изминаха 2-3 месеца той се промени.. след като седнахме на едно кафе той извади телефона си и започна да се занимава с него в продължение на няколко минути и аз не исках да го притеснявам, защото исках да видя колко време ще продължи... Ами изминаха 15 минути и тогава той остави телефона и започнахме да си говорим. Мисля, че всички сме имали такива ситуации. И може би трябва малко да ограничим достъпа до технологиите. Искам повече хора да се замислят над това, защото по този начин ние не се наслаждаваме на живота и изкуството живееш.


Тагове:   блог,   технология,   първи,


Гласувай:
5




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan263
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5933
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930